Möjligheten att använda olja från beredskapslager förlängs
Regeringen har i dag beslutat att förlänga den tidsperiod då Energimyndigheten kan genomföra en avtappning av beredskapslagren för olja. Detta gäller om det uppstår risk för oljebrist.
Källa: RSS - Regeringen.se


