Mehmet Kaplan tar emot Nya Zeelands minister för allmännyttiga bostäder
I morgon den 27 oktober besöker Paula Bennett, Nya Zeelands minister för lokala myndigheter, allmännyttiga bostäder och statliga tjänster Näringsdepartementet för ett möte med bostads-, stadsutvecklings- och it-minister Mehmet Kaplan. Huvudsyftet med mötet är erfarenhetsutbyte kring hållbar stadsutveckling i de båda länderna.
Pressmeddelande från Näringsdepartementet, Mehmet Kaplan
Pressmeddelande från Näringsdepartementet, Mehmet Kaplan
Källa: http://www.regeringen.se/Filter/RssFeed?filterType=Taxonomy&filterByType=FilterablePageBase&preFilteredCategories=1291&rootPageReference=0


