Regeringen utser ny ordförande i E-legitimationsnämnden

Regeringen har idag utsett Tillväxtverkets generaldirektör Gunilla Nordlöf till ny ordförande i E-legitimationsnämnden.

Pressmeddelande från Näringsdepartementet, Mehmet Kaplan

Källa: http://www.regeringen.se/Filter/RssFeed?filterType=Taxonomy&filterByType=FilterablePageBase&preFilteredCategories=1291&rootPageReference=0