Nytt kundcenter i Nynäshamn
Nynäshamns kommun håller på att bygga upp ett kundcenter som ska vara ”en väg in” till kommunen syftet är att öka tillgängligheten och förbättra bemötandet gentemot kommunens medborgare, företag och besökare.
Genom kontaktcenter vill kommunen skapa en tydlig väg in där medborgarna ska kunna välja kontaktform. Det kan vara telefon, besök, digitala kanaler eller sociala medier. Det ska räcka med en enda kontakt för att få svar på enkla frågor och ärenden. För att kunna leva upp till uppdraget behöver kundcenter ett modernt och lättarbetat ärendehanteringssystem anpassat efter arbetet som ska utföras. I likhet med andra kommuner har Nynäshamns kommun valt Artvise Kundtjänst.
Lars Ögren, VD på Artvise AB uppger att man tycker att det är roligt att Nynäshamns kommun har valt Artvise Kundtjänst och att det är glädjande att se kunder effektivisera sina processer.
Artvise är ett IT-bolag som levererar lösningar, produkter och kvalificerade tjänster inom området ECM (Enterprise Content Management) och som tillsammans med sina kunder utvecklar och genomför verksamhetsförbättringar med modern informationsteknik. Förutom en strategi att leverera konsulttjänster har Artvise även som mål att ta fram och erbjuda egna programvaror inom ECM-området.